0742 042 041 patronat@cttc.ro

Singurul Program de Finantare Nerambursabila 100% – Destinat Societatilor Nou Infiintate!

Lansare START UP NATION EDITIA 2020

Programul se adreseaza firmelor  din toata tara, care vor avea la data deschiderii aplicatiei on-line, care permite inregistrarea /depunerea planurilor de afaceri, o vechime de cel mult 3 ani de zile.

Finantarea  este de 200.000 lei, 100% nerambursabila.

Programul permite achizitia de echipamente tehnologice specifice fiecarui domeniu de activitate economica, plata chiriilor lunare pentru spatiul in care societatile isi desfasoara sau isi vor desfasura activitatea, plata salariilor viitorilor angajati, incadrati in societate dupa aprobarea proiectului, achizitia de mobilier, case de marcat, realizarea site-urilor de prezentare a activitatii societatilor, achizitia de software, achizitia de autovehicule, etc.

Achizitii Eligibile in cadrul Start Up Nation 2020

  • Echipamente tehnologice, inclusiv echipamente IT tehnica de calcul tip PC. Echipamentele tehnologice includ si  echipamentele pentru locurile de joaca si sali de sport, fitness, x-body si de forta, precum si drone.
  • Achizitia spatiilor de lucru, includ si corturile pentru organizare evenimente si baloanele presostatice.
  • Sunt eligibile  cheltuielile cu salariile, utilitatile ( energie electrica, consum apa, gaze, salubritate, abonament telefon si internet) , servicii de contabilitate si cheltuielile aferente chiriilor spatiilor de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert.Valoarea acestor cheltuieli ( salarii, utilitati, servicii de contabilitate si chirii) poate fi de maxim 30% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile.
  • Realizarea unei pagini web pentru prezentarea si promovarea activitatii, promovarea online a site-ului si cheltuieli inregistrare domeniu fara hosting, pentru societatile ce nu detin un alt site- valoarea eligibila de maxim 4000 lei.
  • Programe software necesare desfasurarii activitatii pentru care se solicita finantare, inclusiv licente, in valoare eligibila de maxim 60.000 lei. Software-ul pentru comertul online este eligibil indiferent de codul CAEN pentru care se solicita finantarea , cu exceptia codului CAEN 6201 ( Realizare soft la comanda).
  • Mijloace de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, ATV-uri, rulote cu sau fara motor, elevatoare, incarcatoare, remorci si semiremorci, platforme, izoterme si frigorifice, doc plutitor, salupe maritime pentru calatori, ambarcatii fluviale de agrement, aparate de zbor, autoutilitare si autovehicule cu destinatie speciala, cu exceptia vehiculelor simbol G.
  • Achizitionarea de mobilier, aparatura birotica si sisteme de protectie a valorilor umane si material.
  • Achizitionarea de instalatii/echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantare.
  • Achizitionarea de instalatii de incalzire sau climatizare aferente spatiului de desfasurare a activitatii de comert, productie sau servicii.
  • Salariile, utilitatile (energie electrica, gaze, salubritate, abonament telefon si internet) si cheltuielile aferente chiriilor pentru spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert.
  • Active necorporale referitoare la brevete de inventie, francize, etichetare ecologica.
  • Cursuri de dezvoltare a abilitatilor antreprenoriale desfasurate in Romania sau in alta tara membra a Uniunii Europene – pentru asociatul/administratorul societatii aplicante.
  • Taxa pe valoarea adaugata (TVA) nedeductibila pentru aplicantii neplatitori de TVA conform Codului Fiscal.
  • Cheltuieli pentru acizitionarea a doua placi informative cu privire la programul de finantare Start-up Nation, ce vor fi afisate la locul de implementare a proiectului. Valoarea maxima a acestora este de 500 lei.
  • Activele achizitionate in cadrul programului sunt considerate cheltuieli eligibile daca fac parte din cateogria mijloacelor fixe sau a obiectelor de inventar.
  • Consultanta pentru intocmirea documentatiei in vederea obtinerii finantarii in cadrul prezentului program si implementarea proiectului in limita sumei de 8.000 Lei.

Criterii De Eligibilitate

  1. Vechimea Societatii ( S.R.L. sau S.R.L.-D) nu trebuie sa fie mai mare de trei ani de zile, la data depunerii proiectului.
  2. Actionarii/asociatii firmei,  nu au mai avut calitatea de asociat in nicio alta societate comerciala pâna la data depunerii planului de afaceri.
  3. Capitalul Social al Firmei trebuie sa fie cde minim  4.000 Lei , insa recomandat este de 6.000 Lei.
  4. Crearea a cel putin un loc de munca, dupa obtinerea finantarii nerambursabile, pentur un al doilea loc de munca creat, se obtine punctaj suplimentar.
  5. Achizitiile de Echipamente Tehnologice si Software, in procent de minim 40% din cei 200.000 Lei, insa indicat este ca procentul sa ajunga la 80%.
  6. Activitatea economica poate fi desfasurata atat in mediul urban cat si rural.
  7. Domeniile de Activitate Eligibile se incadreaza in categoriile: Productie, Servicii / Industrii Creative, Servicii, Comert.

Domenii de Activitate Eligibile

Activitatile Economice pentru care se poate solicita Finantarea Nerambursabila de 200.000 lei, sunt:

  1. Productie
  2. Servicii / Industrii Creative
  3. Servicii
  4. Comerţ şi alte activităţi

Mecanisme de implementare

Activitatile Economice pentru care se poate solicita Finantarea Nerambursabila de 200.000 lei, sunt:

  1. Productie
  2. Servicii / Industrii Creative
  3. Servicii
  4. Comerţ şi alte activităţi

Domenii de Activitate Eligibile

Activitatile Economice pentru care se poate solicita Finantarea Nerambursabila de 200.000 lei, sunt:

  1. Productie
  2. Servicii / Industrii Creative
  3. Servicii
  4. Comerţ şi alte activităţi

Mecanisme de implementare

Credit Punte:
Efectuarea investitiilor se poate realiza prin intermediul unui credit punte, pus la dispozitie de insitutiile bancare partenere Unitatii Contractante ( Minister), urmand ca dupa finalizarea etapei de implementare, in urma depunerii dosarului  la sediul Unitatii Contractante, aceasta sa efectueze platile in conturile bancii. Cheltuielile ocazionate de obtinerea creditului bancar pot fi suportate prin proiect, acesta fiind in principal avantajul creditului punte.

Cerere de Plata:
Furnizorii de echipamente efectueaza livrarea acestora, intocmesc procesele verbale de livrare, instalare si punere in functiune, urmand ca dupa depunerea dosarului la sediul Autoritatii Contractante, un reprezentant al acesteia sau al bancii partenere sa faca deplasarea pe teren pentru a intocmi procesul verbal care va sta la baza efectuarii platii catre furnizori.

Cerere de Rambursare:
Beneficiarul realizeaza investitiile din fonduri proprii, urmand ca dupa depunerea dosarului care cuprinde inclusiv cererea de rambursare, Autoritatea Contractanta sa ramburseze in contul beneficiarului sumele cheltuite, dupa efectuarea deplasarii pe teren pentru verificarea investitiilor realizate.

Documente necesare

  1. Copie CUI Societate, semnat su stampilat cu mentiunea “Conform cu Originalul”
  2. Copie Act De Identitate Asociat / Administrator, semnat si stampilat cu mentiunea Conform cu Originalul
  3. Certificatul Constatator al societatii;
  4. CV-ul asociatului / asociatilor;
  5. Ofertele de pret pentru echipamentele / utilaje pe care intentionati sa le achizitionati prin proiect.

cONTACT

Prin trimiterea datelor din formularul de contact va dati acordul pentru utilizarea acestora in scopul contactarii cu privire la situatia mentionata.

Bd. Mamaia, Nr. 186
0742 042 041
Patronat@cttc.ro